Кафедра імпульсних процесів і технологій (ІПТ). Припинила існування (вересень 2021 р.)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра імпульсних процесів і технологій (ІПТ). Припинила існування (вересень 2021 р.) за Автор "Блінцов, О. В."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання удосконалення конструкції гребного електродвигуна підводного апарата(2012) Блінцов, О. В.; Клочков, О. П.Розвиток підводної техніки завдяки новітнім досягненням науки відбувається достатньо швидко. Нова елементна база дозволяє виконувати конструкцію підводних апаратів-роботів (ПАР) компактною, зручною в експлуатації та задовільною по масо-габаритним характеристикам. Як відомо, одними з найважливіших елементів ПАР є маршові, вертикальний та лагові рушії, які своїми упорами забезпечують рух апарата для досягнення ним заданої точки робочого простору.Документ Математичне моделювання динаміки руху кабель-троса прив’язної підводної системи(2012) Блінцов, О. В.На основі представлення кабель-троса сукупністю певної кількості елементів, кожний з яких взаємодіє з набігаючим потоком води згідно з законами гідромеханіки та з сусідніми елементами через сили пружної деформації, розроблено математичну модель динаміки кабель-троса як скла-дової прив’язної підводної системи.Документ Моделюючий комплекс для дослідження динаміки просторового руху підводного апарата(2012) Блінцов, О. В.; Сірівчук, А. С.Моделюючий комплекс динаміки просторового руху підводного апарата (ПА) призначений для розгляду перехідних процесів при русі підводного апарату у товщі води.Документ Прив'язні підводні апарати: сучасні завдання проектування та застосування(2012) Блінцов, О. В.Прив’язні підводні апарати (ППА) зберігають свої провідні позиції на ринку підводно-технічних робіт (ПТР) незважаючи на різке зростання популярності автономних підводних апаратів-роботів. Це обумовлено головною перевагою ППА у порівнянні з іншими видами підводної техніки – отриманням фото-, відео-, гідроакустичної та іншої інформації про підводну обстановку у реальному часі.Документ Проблеми забезпечення інформаційної безпеки на водному транспорті в сучасних умовах(2013) Блінцов, О. В.Розглядаються проблеми забезпечення інформаційної безпеки на водному транспорті.Документ Програмна реалізація розрахунку ймовірності виявлення порушника технічними засобами спостереження(2012) Блінцов, О. В.; Полякова, В. М.В доповіді розглядаються особливості алгоритмів формування множини точок об’єкту спостереження, координат розташування засобів спостереження та інших вхідних даних методики розрахунку імовірності виявлення порушникаДокумент Програмне забезпечення для моделювання динаміки руху кабель-троса прив’язної підводної системи(2012) Блінцов, О. В.Математичне моделювання руху прив’язних підводних систем (ППС) є одним з основних методів їх дослідження і може виконуватись із застосуванням сучасних персональних комп’ютерів та відповідного програмного забезпечення.Документ Розрахунок напруги на ходовому кінці кабель-тросу при зміні споживаного навантаження(2012) Блінцов, О. В.; Войтасик, А. М.Розроблено математичну модель для розрахунку зміни напруги на ходовому кінці кабель-тросу прив’язного підводного апарата при зміні споживаної ним потужності. Виконано математичне моделювання та практичний розрахунок.Документ Розробка автоматичної системи стабілізації напруги генератора постійного струму при зміні споживаного навантаження електродвигуна підводного апарата(2012) Блінцов, О. В.; Войтасик, А. М.Автоматичною системою (АС) називається система, що представляє собою сукупність об'єкта керування (ОК) і керуючого пристрою (КП), що забезпечує процес керування, тобто цілеспрямований вплив на ОК, що забезпечує бажану зміну його стану. Одне з основних завдань побудови АС полягає в тому, щоб вирішити, яким чином за допомогою технічних засобів одержати та передати той обсяг інформації, що необхідний для досягнення мети керування.