Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hasanova Sabina"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Створення електронного посібника для самостійної роботи студентів Вербалізація концептосфери у творчому доробку Дж. Д. Селінджера»
    (НУК, 2024-12-17) Гасанова Сабіна Валяддін кизи; Hasanova Sabina; Данильчук Ольга Михайлівна
    У дипломній роботі розглядається поняття «концепт» і особливості концептосфери у творчості американського письменника ХХ століття Дж. Д. Селінджера на прикладі його роману «The Catcher in the Rye» («Над прірвою в житі»). Підкреслюється, що у творі можна виділити такі уявлення-асоціати концепту GAME (ГРА), як «loneliness» («самотність»); «hypocrisy» («лицемірство»); «injustice» («несправедливість»); «boredom» («нудьга); «stupidity» («дурість»), «conformism» («конформізм»); «irresponsibility» («безвідповідальність»), «fatalism» («фаталізм»); «friendship» («дружба»); «childhood» («дитинство»), «innocence» («невинність»). А концепт LIFE (ЖИТТЯ) в романі представлений такими метафорами: «Life is journey» («Життя – це подорож»), «Life is game» («Життя – це гра»), «Life is time» («Життя – це час»), «Life is family» («Життя – це родина»), «Life is а history» («Життя – це історія»). У результаті аналізу проведеної роботи можна зробити висновок, що можливість продуктивного використання цифрових освітніх ресурсів в освітньому процесі розкриває нові можливості в навчанні, що дозволяє перейти на якісно новий рівень у самостійному навчанні. Застосовуючи комп'ютер при самостійній підготовці, можна домогтися засвоєння більшої кількості матеріалу, організувати самостійну роботу і ефективний контроль.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук