Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kanash O. Ye."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Definitive trends of changes in the competitive environment of the educational services market of Ukraine
    (2020) Parsyak V. N.; Zhukova O. Yu.; Kanash O. Ye.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Dynamics of higher educational system participants number and its role
    (2021) Kanash O. Ye.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Review of the dual educational forms projects implementation in Ukraine
    (2021) Kanash O. Ye.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    The essence and varieties of the moral depreciation of intellectual capital
    (2020) Kanash O. Ye.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Реінжиніринг навчального процесу в контексті запровадження дуальної освіти
    (2022) Канаш О. Є.; Kanash O. Ye.
    У доповіді в контексті дискусії запропоновано проекція процесу реінжинірингу на запровадження дуальної освіти. Охарактеризувавши у попередній дослідженнях стратегії дуальної освіти, привабливі для замовників освітніх послуг, та можливі для реалізації у закладах вищої освіти, поставлено за мету обґрунтувати доцільність створення графіків навчання для кожної зі стратегій дуальності.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук