Перегляд за Автор "Patlaichuk Oksana Vitaliyivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гейміфікація та проєктне навчання як інструменти підвищення мотивації та ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців(2025) Патлайчук Оксана Віталіївна; Прокоф’єв Євген Геннадійович; Товстоган Володимир Святославович; Patlaichuk Oksana Vitaliyivna; Prokofiev Yevhen Hennadiyovych; Tovstohan Volodymyr SvyatoslavovychУ статті розглядаються гейміфікація та проєктне навчання як ефективні інструменти підвищення мотивації та залученості студентів до професійної підготовки. Проаналізовано вплив ігрових механік на розвиток навичок самостійного навчання, критичного мислення, креативності та командної взаємодії. Особливу увагу приділено використанню елементів гейміфікації, таких, як системи винагород, рейтинги, рівні складності та інтерактивні завдання, що сприяють підвищенню зацікавленості студентів в освітньому процесі. Розкрито роль проєктного навчання у формуванні ключових компетентностей, необхідних для майбутньої професійної діяльності, включаючи навички управління часом, відповідальність, адаптивність до змін і здатність до ефективного вирішення проблем. Акцентовано увагу на розвитку рефлексивних здібностей, критичного мислення, а також навичок командної роботи, що є важливими для успішної професійної самореалізації. Окреслено значення проєктної діяльності як засобу інтеграції міждисциплінарних знань, що сприяє формуванню комплексного підходу до навчання та вмінню аналізувати проблеми з різних точок зору. Досліджено вплив проєктного підходу на підвищення рівня самостійності студентів, їхню здатність ініціювати власні дослідження, аргументувати позицію та ухвалювати обґрунтовані рішення. Обґрунтовано доцільність інтеграції гейміфікаційних елементів у навчальні проєкти, що дозволяє зробити процес навчання більш захопливим, структурованим і практико орієнтованим. Використання ігрових механік, таких як рейтингові системи, рівні складності, внутрішньоігрові винагороди та командні змагання, сприяє підвищенню мотивації студентів, створенню змагального середовища, що стимулює їх до активного навчання. Доведено, що поєднання гейміфікації та проєктного підходу сприяє підвищенню залученості студентів в освітній процес, формуванню їхньої внутрішньої мотивації до навчання, а також розвитку гнучких навичок, необхідних у сучасному професійному середовищі.Документ Сучасні освітні практики ЗВО : особливості використання інноваційних технологій навчання(2023) Патлайчук Оксана Віталіївна; Канарова Ольга Вікторівна; Брюховецька Ірина Володимирівна; Patlaichuk Oksana Vitaliyivna; Kanarova Olha Viktorivna; Briukhovetska Iryna VolodymyrivnaАнотація. У статті розглядаються теоретико-методологічні засади сучасних освітніх технологій, викладаються особливості інноваційних технологій навчання. Впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній процес вищої школи здатне якісно змінити звичні способи та методи викладання, закладаючи тим самим фундамент нового способу підготовки сучасного фахівця, який має необхідний набір компетенцій. У статті звернено увагу на нові освітні практики, які формуються у зв'язку із віртуалізацією освітнього середовища та поширенням інноваційних освітніх технологій; визначено основні переваги відкритих освітніх мультимедіа систем. Зазначається про обумовлені віртуалізацією освітнього середовища вимоги до підготовки випускника університету, яка за нових умов все більше залежить від швидкості орієнтування в інформаційному просторі, ніж від рівня володіння професійними знаннями і уміннями. Конкретизовано особливості технології дистанційного навчання; специфіки змішаного навчання як навчальної методології, яка поєднує в собі традиційні методи викладання з інноваційними, які забезпечуються можливостями інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано методологічні характеристики інтерактивного навчання як специфічної організації освітнього процесу, що має проблемно-пошукову природу; уточнено основні форми, засоби, завдання інтерактивного навчання, а також логіку навчальної взаємодії при його організації. Доведено, що ідея інтерактивної педагогічної взаємодії становитиме концептуальну основу розвитку інноваційних освітніх технологій у ЗВО. Обгрунтовано доцільність використання у процесі професійної підготовки технології контекстного навчання і кейс-технології, заснованої на самостійному вивченні друкованих і мультимедійних навчально-методичних матеріалів. У цілому, актуалізовано значущість використання інноваційних технологій навчання, що дало можливість створити якісно нове освітнє середовище як основу для розвитку та модернізації системи освіти.