Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ponomarenko N. M."

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    English speaking drills for quality communication
    (2024) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.; Пономаренко Н. М.; Смуглякова М. К.
    У цій статті представлено комплексний огляд якісних вправ з розвитку мовлення для студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування, з виокремленням кількох ефективних підходів та вправ. Навички говоріння є невід’ємною частиною викладання англійської мови професійного спрямування, і їхній розвиток вимагає від студентів зосередження на точності, плавності, доречності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говоріння англійською мовою професійного спрямування має включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації, а також надають можливості для чіткого викладання мовних структур та функцій.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Pedagogical aspects of teaching english for professional purposes
    (2020) Smuhliakova, M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова, М. К.; Пономаренко, Н. М.
    Стаття присвячена актуальній темі викладання англійської мови для професійних цілей. ESP визначає аналіз потреб, яких мовних навичок найбільш потребують студенти, навчальний план розроблюється відповідним чином. Найголовніша аспект полягає в цілях у вивченні англійської мови для того, щоб спілкуватися з наявністю професійних навичок та виконують певні функції, пов'язані з роботою.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Quality speaking activities for advanced esl students
    (2023) Ponomarenko N. M.; Rybchuk L. I.
    Навички усного мовлення є невід’ємною частиною навчання англійської мови як іноземної і їхній розвиток вимагає від студентів зосередити увагу на правильності вільному володінні мовою, доцільності та комунікативній компетентності. Щоб досягти цього, ефективне навчання говорінню англійською мовою повинно включати різноманітні стратегії викладання, які залучають студентів до автентичної та змістовної комунікації. Розвиток стійких навичок говоріння може допомогти студентам ефективно спілкуватися англійською мовою та брати повноцінну участь у соціальній, академічній та професійній сферах. Ця стаття містить вичерпний огляд ефективних розмовних вправ для просунутих студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, та висвітлює кілька ефективних підходів і вправ. Спираючись на дослідження та публікації, що розглядають викладання мови на основі завдань, дебатів, театральних вправ, інноваційних та різноманітних видів мовленнєвої діяльності, автентичних та релевантних видів мовленнєвої діяльності, а також технологічно опосередкованих видів мовленнєвої діяльності, наша розвідка демонструє, як ці підходи можуть суттєво покращити навички говоріння та комунікативну компетентність студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, на просунутому рівні. Підхід TBLT є особливо ефективним для розвитку комунікативних навичок студентів, оскільки він дає можливість студентам практикувати свої навички мовлення в автентичному та актуальному контексті. Технологічно опосередкована мовленнєва діяльність з використанням онлайн-ресурсів, таких як відеочати та голосові повідомлення, також допомагає студентам покращити свої комунікативні навички в цифрову епоху. Впроваджуючи ці підходи та вправи у свою практику викладання, викладачі іноземної мови можуть забезпечити своїх студентів різноманітними та цікавими можливостями для розвитку їхніх мовленнєвих навичок. Ця стаття є корисним ресурсом для викладачів, які прагнуть розробити та впровадити ефективні вправи з розвитку говоріння, що задовольняють різноманітні потреби просунутих студентів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    The integration of military terminology in learning English
    (2025) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.
    Глобальні зміни у сфері безпеки та зростаючий попит на спеціалізовані мовні навички зумовлюють необхідність включення військової термінології до програми викладання англійської мови як іноземної. Оскільки військовий дискурс став важливою частиною суспільних дискусій, дипломатичної взаємодії та висвітлення у засобах масової інформації, тривала російсько-українська війна виявила потребу в його розумінні як для військовослужбовців, так і для пересічних громадян. Попри це, систематизовані методи викладання військової термінології часто відсутні у навчальних програмах з англійської мови, особливо у невійськових закладах. Як наслідок, студенти засвоюють такі терміни фрагментарно, а не через кероване навчання. Традиційні методи викладання іноземної мови не можуть забезпечити достатню підготовку студентів до ефективного застосування військової термінології в реальних умовах, таких як кризові комунікації, аналіз ЗМІ та міжнародне співробітництво у сфері безпеки. У статті розглядаються освітні підходи до впровадження військової термінології на заняттях з англійської мови як іноземної. Огляд сучасних досліджень демонструє, що навчання на основі завдань, корпусний аналіз і методи перекладу сприяють кращому засвоєнню військової лексики студентами. Дослідження свідчать, що систематизоване навчання у професійних військових середовищах забезпечує вимірні покращення мовної компетентності. Крім того, вивчення соціальної функції військової термінології підтверджує, що її включення до навчальних курсів EFL не лише сприяє оволодінню мовою, а й готує студентів до участі в сучасному безпековому дискурсі. Використання газетних статей про війни та конфлікти є ефективним методом викладання військової термінології, оскільки вони пропонують реальний, насичений контекстом зміст. Студенти можуть ефективно використовувати військову лексику, виконуючи такі вправи, як класифікація слів, аналіз заголовків, перефразування, дискусії та вправи на переклад. Заохочуючи як розуміння, так і практичне використання лексики, ці методи сприяють правильному використанню військової термінології як в академічному, так і в професійному контекстах.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Using artificial intelligence and language learning apps in learning foreign languages
    (2024) Smuhliakova M. K.; Ponomarenko N. M.; Смуглякова М. К.; Пономаренко Н. М.
    Стаття розглядає вплив сучасних технологій штучного інтелекту на процес навчання іноземних мов у контексті мобільних додатків та спрямована на аналіз використання штучного інтелекту в розробці та вдосконаленні мовних додатків для ефективного вивчення іноземних мов.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Зоонімна лексика. Зооніми cow, bull, ox, їх етимологія, семантика та функції в англійській мові
    (2020) Пономаренко Н. М.; Смуглякова, М. К.; Ponomarenko N. M.; Smuhliakova, M. K.
    В роботі розглянуто роль зоонімів в свідомості “мовної особистості” та їх використання в повсякденному житті. А саме роль деяких фразеологізмів із зоонімами, які широко вживаються в англійській мові, їх особливості вживання в переносному значенні. Мета написання полягає у комплексному аналізі етимологічних, семантичних та функціональних характеристик зоонімів в англійській мові.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація дистанційного навчання із використанням інноваційних технологій. Останні тренди ED-TECH
    (2023) Пономаренко Н. М.; Рибчук Л. І.; Ponomarenko N. M.; Rybchuk L. I.
    Основним завданням ефективної організації дистанційного навчання є правильний підхід до вибору засобів та подачі матеріалу. У статті розглянуто світові тенденції дистанційного навчання і фактори впливу на активний розвиток онлайн-освіти, яка в останні роки набуває поширення. Здійснено аналіз світового ринку освітніх технологій, що демонструє швидке зростання, особливо в умовах самоізоляції. Проаналізовано причини стрімкого зростання у світі кількості університетів, які здійснюють навчання студентів за дистанційною формою, внаслідок бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та популяризації освітніх інновацій.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук