№ 1 (499) 2025
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 1 (499) 2025 за Ключові слова "automation"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка електропривода різального верстата для автоматизованої конвеєрної лінії(2025) Войтасик Андрій Миколайович; Voitasyk Andrii M.Мета. Розробка та проектування електропривода різального верстата, що дозволяє реалізувати відокремлення тришарового гофрованого картону на окремі листи з автоматизованим процесом транспортування матеріалу конвеєрною лінією відповідно до виробничих потреб. Методика. В рамках дослідження використано метод комплексного моделювання для побудови 3D моделей конструкції електроприводного механізму руху леза різального верстата та всього виконавчого обладнання, яке запропоновано застосувати у його складі; метод емпіричного опису технологічних процесів для обґрунтування та пояснення особливостей організації передачі обертових моментів; метод проведення експерименту для засвідчення функціональних можливостей виробу. Результати. На базі використання необхідного обладнання у складі: електродвигуна, редукторного механізму, електромагніта, магнітних пускачів, трансформатора, світлосигнальної арматури, електричних апаратів захисту і керування та запропонованої 3D моделі конструкції, розроблено електропривод різального верстата відповідно до запропонованої кінематичної схеми. Функціонування електроприводного механізму руху різального прямолінійного леза верстата забезпечується застосуванням асинхронного електродвигуна з короткозамкненим ротором, який в порівнянні з безколекторними двигунами постійного струму має переваги в простоті, надійності, економічності і тривалості експлуатації. Наукова новизна. Отримала подальший розвиток методологія підвищення ефективності проведення автоматизованої нарізки листових заготовок на виробничій конвеєрній лінії шляхом впровадження розробленого різального верстата з електроприводним механізмом руху леза, що сприяє покращенню якості виконуваних робіт. Теоретично обґрунтовано та розроблено електропривод різального верстата для автоматизованої конвеєрної лінії, який під час нарізання листових вантажів приводить в рух обертові частини конструкції виробу з підтримкою швидкості руху стрічки конвеєра 1,3 м/с. Керування електроприводом виробу реалізовано на базі: електродвигуна, редукторного механізму, електромагніта, магнітних пускачів, трансформатора, світлосигнальної арматури, електричних апаратів захисту і керування. Практична значимість. Розроблений електропривод різального верстата призначений для відокремлення тришарового гофрованого картону на окремі листи з автоматизованим процесом транспортування матеріалу конвеєрною лінією відповідно до виробничих потреб. Відмінною особливістю розробки є реалізація електроприводного механізму руху леза згідно до запропонованої кінематичної схеми. Основна перевага від застосування виробу полягає в тому, що в момент різу, тиск на матеріал який розрізається прикладається не по всій довжині різу і при цьому не знижується прикладене зусилля різання. Застосування електроприводного різального верстата для автоматизованої конвеєрної лінії передбачає виконання циклічних операцій як в дистанційному так і в автоматичному режимі забезпечуючи зусилля різу у 224 Н. Кут нахилу леза при цьому становить 2° та гарантує відокремлення заготовок тришарового гофрованого картону розміром 2000×1300 мм, завтовшки 4 мм. Прийняті технічні рішення здатні в повній мірі забезпечити автоматизовану роботу виробничої конвеєрної лінії.Документ Розроблення інженерних методів для вдосконалення тепломасоперенесення в сучасних виробничих процесах(2025) Проц Л. А.; Росул Р. В.; Фордзюн Ю. І.; Prots Larisa A.; Rosul Ruslan V.; Fordziun Yurii I.Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення процесів тепломасоперенесення у виробничих системах для підвищення їх енергоефективності, економічної вигідності та екологічної стійкості. Щораз більші потреби в оптимізації виробничих процесів вимагають інтеграції новітніх інженерних рішень, здатних забезпечити зниження тепловтрат, скорочення енергоспоживання та підвищення надійності обладнання. У статті встановлено основні проблеми, що виникають під час упровадження інноваційних методів тепломасоперенесення, та визначено напрями їх подолання. Метою дослідження є обґрунтування ефективності сучасних інженерних рішень у вдосконаленні тепломасоперенесення шляхом їх адаптації до виробничих потреб і створення рекомендацій щодо інтеграції таких методів для досягнення максимального економічного та екологічного ефекту. Для здійснення мети проведено аналіз сучасного стану тепломасоперенесення у виробничих системах, досліджено можливості застосування новітніх матеріалів і конструкцій, а також оцінено ефективність їх впровадження. Використано аналітичний підхід для ідентифікації основних проблем інтеграції та розроблення практичних рекомендацій щодо їх подолання. У результаті дослідження виявлено, що впровадження сучасних інженерних рішень, як-от використання наноматеріалів, мікроканальних теплообмінників та автоматизованих систем управління, забезпечує зниження теплових втрат і підвищення продуктивності. Доведено, що основними бар’єрами впровадження є високі інвестиційні витрати, недостатня нормативна база та нестача спеціалізованих знань серед персоналу. Запропоновано заходи для подолання цих перешкод, включаючи стимулювання державної підтримки, навчання кадрів та розширення співпраці з науково-дослідними установами. У висновках наголошено на важливості інтеграції екологічних та економічних аспектів у виробничі процеси через адаптацію новітніх технологій. Перспективи подальших досліджень полягають у створенні адаптивних моделей для аналізу теплових процесів, вивченні нових матеріалів із покращеними теплофізичними властивостями та впровадженні масштабних рішень для підвищення енергоефективності в промислових системах.