Студентські роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Студентські роботи за Ключові слова "035 "Філологія""
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсорсинг у копірайтингу як інструмент підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами(2023) Кучеренко К. К.; Kucherenko К. K.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню аутсорсингової платформи для копірайтерів як інструменту визначення та підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами. Презентовано історіографію копірайтингу, здійснено теоретизацію поняття рекламний текст як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну специфіку текстів Інтернет-реклами. Визначено сутність поняття «комунікативна ефективність», а також обґрунтувано необхідність розроблення, опису та тестування аутсорсингової платформи для визначення та підвищення комунікативної ефективності.Документ Електронний довідник "Фішингові повідомлення: нейролінгвістична класифікація"(2024) Зеленін М. М.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню електронного довідника для копірайтерів як інструменту визначення сугестивності фішингових текстів реклами. Презентовано історіографію фішингової реклами, здійснено теоретизацію поняття РТ і РС як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну та нейролінвгістичну специфіку фішингових текстів. Обґрунтовано необхідність розроблення, опису та тестування електронного довідника.Документ Нейролінгвістичні техніки в заголовках фішингових повідомлень(2024) Довга М. Ю.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена дослідженню використання нейролінгвістичних технік у заголовках фішингових повідомлень. В роботі було проведено аналіз фішингових повідомлень, їх структури та лексикограматичних особливостей. Також було проаналізовано вплив нейролінгвістичних технік на ефективність фішингових повідомлень та їх впізнавання користувачами.Документ Розробка електронного довідника: "Структурно-типологічні характеристики мов країн Європейського Союзу"(2024) Войтович І. Р.; Voitovych I. R.; Дубова О. А.Войтович І. Р. Електронний довідник "Структурно-типологічні характеристики мов країн Європейського Союзу" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" – Миколаїв, Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова – 2024 р. Кваліфікаційну роботу виконано на кафедрі прикладної лінгвістики гуманітарного навчально-наукового інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова – 2024 р. Керівник роботи – д-р філол. наук, професор О. А Дубова. Робота складається зі «Вступу», трьох розділів основної частини, загальних "Висновків", списку використаної літератури (75 найменувань). Загальний обсяг роботи становить 180 сторінок. Дипломне дослідження присвячено визначенню структурно-типологічних характеристик, що належать мовам країн Європейського Союзу. У роботі з’ясовано способи визначення структурно-типологічної характеристики мови. Обґрунтовано та розмежовано вживання понять тип мови та тип у мові. Проаналізовано терміни, які використовуються для позначення структурно-типологічних властивостей мови (типів у мові), а також визначено, що структурно-типологічними властивостями, які використовуються для визначення структурно-типологічної характеристики мови, є такі власне морфологічні типи в мові, як аморфізм, аналітизм, синтетизм. За допомогою алгоритму було проаналізовано українську, англійську, німецьку та французьку мови. У результаті аналізу українську мову було віднесено до синтетичних. Англійську, німецьку та французьку – до аналітичних. Інформація з дослідження систематизовано та упорядковано подається у довіднику, який складається з семи розділів, у яких представлено інформацію про можливості застосування довідника, окремими частинами подані структурно-типологічні характеристики досліджуваних мов.Документ Розробка електронного посібника "Профілактика орфоепічних помилок в українському мовленні працівників ЗМІ"(2024) Мирінець О. А.; Myrinets O.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена вивченню орфоепічних помилок в мовленні ведучих миколаївських ЗМІ та розробці електронного посібника "Профілактика орфоепічних помилок в українському мовленні працівників ЗМІ". У першому розділі роботи розглядаються загальні засади сучасної української орфоепії, включаючи аспекти нормативності мовлення під впливом засобів масової інформації. Другий розділ аналізує конкретні орфоепічні помилки в мовленні ведучих миколаївських ЗМІ та пропонує коригувальні заходи. У третьому розділі описана методика створення електронного посібника, в якому визначено змістову структуру та викладено прийоми його створення. Робота завершується висновками, де узагальнені результати дослідження та підкреслено важливість розробленого електронного посібника для підвищення рівня орфоепічної правильності мовлення працівників ЗМІ. Також подано теоретичні відомості про сутність, вимоги та принципи створення електронних інформаційних сайтів, а також описано хід та обґрунтовано доцільність розроблення сайту за результатами проведеного дослідження.Документ Розробка електронного посібника «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін»(2023) Нікішина К. С.; Nikishyna K. S.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено розробці створенню електронного довідника з теми: «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін». У роботі досліджено та деталізовано сутність поняття «мовленнєвий імідж» та окреслено хід його наукової рефлексії на основі іміджу Президента Володимира Зеленського. Проведено комплексне дослідження промов Президента України Володимира Зеленського до та під час воєнного стану та визначено фундаментальні мовні маркери з фіксацією мовних змін. Шляхом психолінгвістичних експериментів встановлено ефективність комунікативних дій зафіксованих маркерів. Подано теоретичні відомості про сутність, вимоги та принципи створення електронних інформаційних сайтів, а також описано хід та обґрунтовано доцільність розроблення сайту за результатами проведеного дослідження.Документ Розробка електронного словника "Слововживання українців як засіб соціолінгвістичної діагностики суспільства під час широкомасштабної фази російсько-української війни"(2024) Бринза Д. Д.; Фомічова В. О.Робота присвячена дослідженню номінативних одиниць воєнного часу як засобу відображення змін у суспільстві. Розглянуті денотативна та конотативна семантика номінативних одиниць воєнного часу. Проаналізовані різноманітні види джерел на політичну та воєнну тематику. Аналіз, застосований до номінативних одиниць, здійснювався згідно з розробленим «Алгоритмом компонентного аналізу номінативних одиниць з конотативною семантикою». У результаті дослідження подано системний аналіз номінативних одиниць, виявлено семеми, за якими здійснювався аналіз, денотативні й конотативні семи номінативних одиниць. Створено електронний словник «Слововживання українців як засіб соціолінгвістичної діагностики суспільства під час широкомасштабної фази російсько-української війни», в структурі якого представлено такі частини: «Вступ», «Інструкція» та «Словник». У «Словнику» подані номінативні одиниці воєнного часу, належність номінативних одиниць до визначених лексико-тематичних груп та підгруп, граматичні характеристики номінативних одиниць, тлумачення номінативних одиниць, конотативні семи номінативних одиниць та приклади їхнього використання. Електронний словник може бути використаний для дослідження лексики в соціолінгвістичному аспекті.Документ Розробка методичного посібника «Методи і прийоми роботи з електронними освітніми ресурсами в навчанні англійської мови дітей з ознаками дислексії»(2023) Алексєєва М. А.; Aleksieieva M.; Мочалова Н. С.Дипломна робота присвячена укладанню електронного посібника та аналізу ролі електронних освітніх ресурсів для навчання дітей з ознаками дислексії англійської мови як іноземної. Основною метою посібника є формування у дітей з дислексією лексичної компетенції англійської мови. Для ефективного вивчення в посібнику використовується таксономія Блума, що також є основою Падагогічного колеса Алана Керрінгтона, застосунки з якого проаналізовано в рамках дослідження. Також у посібнику застосовано метод Я. Чепіги, методики Р. Девіса та Д. Ельконіна. У практичній частині представлено веб-сайт посібника «SentenceFromPhrase». На сайті діти з дислексією зможуть закріпити вивчені лексеми за допомогою вікторини.Документ Розробка методичного посібника з перекладознавства "Особливості перекладу військової термінології з англійської мови на українську (на прикладі назв зброї)»(2024) Одунтан Д. М.; Мочалова Н.Робота торкається питань перекладу військових термінів з англійської мови на українську. Розглянуто поняття «військовий термін», його межі та обсяг, проаналізовано наявні в сучасній мовознавчій літературі класифікації військових термінів, їхні структурно-семантичні характеристики. Досліджено найчастотніші способи перекладу військових термінів: калькування, конкретизація значення, транслітерація, транскрипція, описовий переклад. Здійснено перекладацький аналіз способів перекладу військових термінів-назв зброї, які функціонують в онлайн-ЗМІ та соціальних мережах, проаналізовано помилки у їхньому вживанні, які спричинені новизною термінів, відсутністю сталих відповідників та еквівалентів для цих термінів в українській мові та питаннями чинного правопису, який перебуває в процесі затвердження. Розроблено електронний посібник для самостійної роботи студентів з теорії та практики перекладу.Документ Розробка навчального посібника для самостійної роботи "Навчальні стратегії у вивченні фонетики та фонології англійської мови Н."(2024) Зродніков І.; Мочалова Н.У роботі проаналізовані матеріали досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців, виведено загальне поняття «навчальна стратегія» та проаналізовані наявні в науково-методичній літературі стратегії з навчання фонетики англійської мови. Описано переваги та недоліки проаналізованих стратегій, досліджено доречність використання кожної з них для досягнення конкретних методичних цілей. Підібрані вправи під проаналізовані навчальні стратегії. Описано механізм створення навчального онлайн-середовища засобами платформи Google Classroom. Описано процес створення та додавання до навчального онлайн-середовища вправ засобами платформи Google Classroom, в тому числі з використанням сторонніх сервісів, зокрема Google Forms. У роботі зроблено акцент на відповідності підібраних вправ та завдань методичним потребам представників покоління Z.Документ Створення електронного посібника для самостійної роботи студентів "Специфіка мовних засобів реалізації концептосфери художньої картини світу Г. Ф. Лавкрафта"(2024) Кривошеєва С.; Kryvosheieva S.; Данильчук О. М.Кривошеєва С. В. Створення електронного посібника для самостійної роботи студентів «Специфіка мовних засобів реалізації концептосфери художньої картини світу Г. Ф. Лавкрафта», Миколаїв, 2024. 115 с. У дипломній роботі розглядається процес створення інтерактивного навчального ресурсу, спрямованого на глибоке вивчення мовних особливостей творчості американського письменника Г. Ф. Лавкрафта. Метою дослідження є розробка та впровадження електронного посібника, який допоможе студентам філологічних спеціальностей самостійно освоювати специфіку мовних засобів, що формують унікальну художню картину світу Лавкрафта. Робота складається з трьох основних частин. У першій частині проведено теоретичний аналіз існуючих підходів до вивчення понять «концепт» та «концептосфера», окрему увагу присвячено дослідженню поняття «художній концепт». В другій частині досліджуються літературні жанри «готичний роман», «химерна фантастика» та «лавкрафтівський жах», вивчається біографія Г. Ф. Лавкрафта, окремий підрозділ присвячений детальному аналізу мовних засобів, які використовує Лавкрафт для реалізації концептосфери IMPOSSIBILITY (НЕМОЖЛИВІСТЬ) своєї художньої картини світу. Третя частина описує процес створення електронного посібника, включаючи його структуру, функціональні можливості та методичні рекомендації щодо використання. Результатом роботи є інтерактивний електронний посібник, який включає в себе теоретичні матеріали, практичні завдання, тестові запитання та мультимедійні ресурси, що сприяють ефективному засвоєнню матеріалу. Посібник розроблено з урахуванням сучасних вимог до дистанційного навчання і може використовуватися як додатковий ресурс для викладання курсів з літературознавства та лінгвістики.Документ Створення навчального посібника "Навчальні стратегії та прийоми для розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру"(2024) Долга Т. Є.; Dolha T.; Мочалова Н. С.У дослідженні узагальнено основні підходи та методики, спрямовані на підтримку мовленнєвого розвитку дітей з РАС. У роботі розглядаються теоретичні аспекти аутичних розладів, їхній вплив на комунікативні навички та специфічні потреби дітей. Посібник пропонує практичні стратегії, включно з використанням візуальних підтримок, інтерактивних технологій та сенсорних методів, які допомагають створити ефективне навчальне середовище. Також розкрито адаптовані методи навчання, що враховують індивідуальні потреби кожної дитини. Особлива увага приділяється вправам і завданням, які сприяють розвитку лексики та звукового розпізнавання. Важливими елементами є спрощення інструкцій, часте повторення матеріалу та індивідуальні заняття, що допомагають дітям з РАС успішно засвоювати нові знання та навички. Комплексний підхід до навчання мовлення дітей з РАС, поєднаний з чіткими інструкціями та рекомендаціями, дозволяє досягти значних успіхів у їхньому розвитку. Цей посібник є ресурсом для самостійної роботи студентів-філологів у підготовці до педагогічної практики.Документ Сугестійність нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах: автоматичний алгоритм визначення(2023) Рудя І. Г.; Rudya I.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено питанню розроблення алгоритму для автоматичного визначення рівня сугестійності нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах. У роботі теоретизовано сутність поняття «нейролінгвістична метапрограма» з презентацією еволюційного поступу його дефінітивних меж і оглядом різновидів. Об’єктивовано зміст, структуру та функції рекламного і кінослоганів як елементів рекламного тексту та визначено перелік актуальних за кількісними параметрами метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, із визначенням рівнів їхнього сугестійного впливу експериментальним шляхом. Запропоновано алгоритм автоматизованого визначення сугестійності нейролінгвістичних метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, та протестовано його роботу як додаткової опції інформаційного сайту, створеного за матеріалами магістерського дослідження.Документ Укладання електронного навчального термінологічного словника для самостійної роботи з курсу "Теорія і практика науково-технічного перекладу"(2024) Кравченко П. В.; Філіппова Н. М.Кваліфікаційну роботу присвячено розробці електронного навчального термінологічного словника для самостійної роботи студентів при опануванні курсу «Теорія і практика науково-технічного перекладу», призначеного для використання студентами. Розділ 1 присвячено історії перекладознавства, де подано огляд розвитку теорії та практики перекладу з античних часів до сьогодення з акцентом на ключову роль перекладу в культурних обмінах і технологізації процесу, а також історичне формування перекладознавства в Україні під впливом східноєвропейських і західних культурних традицій. Розділ 2 сфокусовано на теоретичних засадах перекладу, включно з детальним вивченням понять «термін» і «терміносистема», методологією їхнього визначення, класифікацією та структуруванням для створення термінологічної бази, а також аналізом функцій термінологічного словника як важливого інструменту для фахівців у галузі перекладу. Розділ 3 повністю присвячено практичній розробці електронного навчального словника, опис процесу проектування та реалізації, включаючи вибір технологій, розробку програмного забезпечення та створення користувацького інтерфейсу. Особливу увагу приділено інноваційним функціям словника, таким, як система автоматичного оновлення термінів та інтерактивні елементи пошуку, що робить словник зручним та ефективним для навчання. Результати роботи представлено у формі прототипу довідника, що містить основні терміни перекладознавства з визначеннями, корисними для самостійного вивчення дисципліни «Теорія і практика науково-технічного перекладу».Документ Укладання електронного навчального термінологічного словника з дисципліни "Лексикологія англійської мови"(2024) Макарчук К. І.; Філіппова Н. М.У кваліфікаційній роботі на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» було висвітлено професійні навички та надбані уміння випускника спеціальності «Прикладна лінгвістика». У процесі дослідження було виявлено закономірності подання лексики в електронному словнику; було зібрано та проаналізовано термінологічні одиниці терміносистеми лексикологія. Проведено лінгвістичний аналіз термінів, що були відібрані до електронного навчального термінологічного словника «English Lexicology» за допомогою фреймової методики представлення термінології. Результати аналізу описані в паспорті термінологічної системи за екстралінгвістичними та лінгвістичними характеристиками цієї терміносистеми. У результаті укладено та опубліковано електронний навчальний термінологічний словник на онлайн-системі написання словників Lexonomy.Документ Функціонально-семантичне поле темпоральності на основі роману Джонатана Сафрана Фоера "Everything is illuminated"(2024) Бандурка В. Є.; Фомічова В. О.Дипломна робота присвячена дослідженню функціонально-семантичного поля темпоральності в контексті аналізу роману Джонатана Сафрана Фоера «Everything is Illuminated». У даному дослідженні використовуються сучасні лінгвістичні методи та інструменти інформаційних технологій для вивчення мовних засобів, що виражають часові відносини та темпоральні структури в літературному тексті. Особлива увага приділяється темпоральним мотивам і символам у романі, їхній ролі в структуризації сюжету та впливу на розвиток персонажів. Робота висвітлює, як часові відносини впливають на формування значень і ідей у тексті, а також досліджує загальну тематику твору через призму часу. Результати дослідження показують важливість темпоральності як вирішального елемента в глибинній структурі літературних текстів, що сприяє кращому розумінню лінгвістичних і культурних аспектів у літературі.