2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Blintsov, O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Refining the classification of underwater missions performed using underwater complexes withflexible connections(2018) Blintsov, O. V.; Burunina, Z. Yu.; Voitasyk, A. M.; Блінцов, О. В.; Буруніна, Ж. Ю.; Войтасик, А. М.The concept “underwater complex with flexible connections” has been introduced to the field of marine robotics. Advanced underwater technologies that are implemented with the help of underwater vehicles and complexes with flexible connections are considered, and the main features of their operation are established. The existing systems for classification of tethered underwater vehicles are supplemented with classification features that take into account basic underwater technologies, surface conditions for underwater works, characteristics of underwater space, and intended purpose.Документ Синтез імітаційної моделі динаміки просторового руху безекіпажної підводної буксируваної системи як об’єкта керування(2018) Блінцов, О. В.; Соколов, В. В.; Blintsov, O. V.; Sokolov, V. V.Синтезовано імітаційну модель безекіпажної буксируваної підводної системи на основі математичних моделей кабельної лебідки, кабель-буксира та буксируваного підводного апарата. Імітаційна модель дає змогу виконувати комп’ютерне дослідження динаміки просторового руху та ефективності систем автоматичного керування такими об’єктами. Розроблено спеціалізований моделюючий комплекс на базі синтезованої імітаційної моделі. Він складається з блоків моделювання динаміки буксируваного підводного апарата, кабель-буксира та кабельної лебідки. Модель буксируваного підводного апарата складається з математичних моделей корпусу апарата, гідродинамічних впливів, керуючих крил та несучої поверхні. Основний закон динаміки буксируваного підводного апарата наведено в матричній формі. Він ураховує шість ступенів рухливості апарата як твердого тіла, що рухається в просторі в потоці води. Керуючі крила в кількості двох штук розташовані в кормовій частині буксируваного підводного апарата і дають змогу змінювати його крен та диферент. Це забезпечує керований просторовий рух апарата за двома степенями вільності: глибиною та боковим зміщенням. Для моделювання кабель-буксира використано метод моделювання гнучкого зв’язку з автоматичним контролем осьового руху його елементів, який дозволяє враховувати динаміку зміни довжини його випущеної частини. Модель динаміки кабельної лебідки забезпечує моделювання випускання та підбирання кабель-буксира.