131 ''Прикладна механіка''
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 131 ''Прикладна механіка'' за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення техніко-економічних показників 4-тактного дизельного двигуна потужністю 2940 кВт для магістрального тепловозу за рахунок вдосконалення системи повітропостачання(2020) Мірошник, М. Д.; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Підвищення надійності роботи дизельного двигуна потужністю 2416 кВт для лоцманського катера за рахунок вдосконалення системи охолодження(2020) Кумарянський, О. М.; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Розробка, виготовлення та монтаж системи охолодження для навантажувального пристрою дизеля Кентавр (1Ч8,2/6,8) потужністю 4,5 кВт Двигун-прототип – 1Ч8,2/6,8(2020) Манза, О. І.; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Підвищення ефективності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 540 кВт за рахунок застосування теплообмінника утилізаційного водогрійного. Двигун-прототип: 6ЧН25/34(2020) Очеретнюк, А. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Підвищення ефективності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 540 кВт за рахунок застосування теплообмінника утилізаційного водогрійного» приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, приведене обґрунтування розробленої конструкції ТУВ, виконаний тепловий розрахунок та розрахунок на міцність його основних деталей. Також розроблені заходи з охорони праці і захисту навколишнього середовища. В графічній частині роботи приведений план приміщення електростанції, креслення дизеля 6ЧН25/34 та складальні креслення ТУВ і його корпусу, робоче креслення дошки трубної та індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 865 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Двигун-прототип: 6ЧН 26/34(2020) Коровяк, В. Е.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Покращення техніко-економічних показників автомобільного двигуна потужністю 85 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива(2020) Татарин, В. М.; Проскурін, Аркадій ЮрійовичДокумент Підвищення ефективності роботи 4-тактного дизельного двигуна потужністю 900 кВт для катера спеціального призначення за рахунок удосконалення системи охолодження(2020) Буханець, Артем Олександрович; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Підвищення ефективності тепловозного двигуна, потужністю 1000 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Двигун-прототип: 6ЧН 26/34(2020) Пліш, О. В.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Підвищення надійності стаціонарної електростанції, потужністю 800 кВт, за рахунок вдосконалення пари "сідло-клапан". Двигун-прототип: 6ЧН 22/28(2020) Кулик, І. В.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Підвищення техніко-економічних показників стаціонарного двигуна внутрішнього згоряння потужністю 25 кВт за рахунок використання альтернативного газового палива. Двигун-прототип: 4Ч10,5/13(2020) Пашковський, В. Р.; Краснощок Микола МиколайовичДокумент Покращення техніко-економічних показників стаціонарного дизельного двигуна потужністю 250 кВт за рахунок застосування випускного клапана з охолодженням. Двигун-прототип: 6ЧН18/22(2020) Шинкарук, І. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі на тему «Покращення техніко-економічних показників стаціонарного дизельного двигуна потужністю 250 кВт за рахунок застосування випускного клапана з охолодженням» приведений детальний опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН18/22, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки, проведений аналіз конструкцій клапанів газорозподілу та запроектований клапан випускний складеної конструкції, що дозволяє застосувати металевий натрій, який має низьку температуру плавлення (97ºС) та значну сховану питому теплоємність (4604 кДж/кг) при питомій вазі 0,97 г/см3 для охолодження тарілки клапана. В графічній частині роботи виконані складальні креслення дизеля, кришки циліндру та робоче креслення клапана випускного, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності газодизельного суднового двигуна потужністю 7860 кВт за рахунок вдосконалення паливної системи(2020) Ошовський, В. В.; Проскурін Аркадій ЮрійовичДокумент Підвищення надійності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 890 кВт за рахунок застосування поршня покращеної конструкції. Прототип – 6ЧН26/34(2020) Гнилозуб, Роман Ігорович; Краснощок Микола МиколайовичВ кваліфікаційній роботі «Підвищення надійності роботи дизельного двигуна потужністю 890 кВт за рахунок застосування поршня покращеної конструкції» приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз конструкцій поршнів ДВЗ, обґрунтована покращена конструкція поршня, який відрізняється від поршня двигуна-прототипу тим, що для зменшення витрат на механічне тертя поршня і забезпечення його ремонтопридатності на робочих поверхнях тронку поршня закріплені зємні вкладиші із сталеалюмінієвої полоси АО20-1. В графічній частині роботи виконаний план розміщення дизель-генератора в машинній залі електростанції, складальні креслення двигуна, поршня та робочі креслення тронка і вкладиша, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Підвищення ефективності роботи стаціонарного газового двигуна потужністю 400 кВт, що працює на звалищному газу за рахунок застосування покращеної паливної апаратури. Двигун-прототип: 6ГЧН 25/34(2020) Брачук, Артем Вячеславович; Краснощок Микола МиколайовичДокумент Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1360 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Двигун-прототип: 12ЧН 26/26(2020) Клевцов, Б. А.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Проект стаціонарного дизельного двигуна внутрішнього згоряння потужністю 120 кВт з дослідженням роботи на соєвої олії(2020) Грицик, М. І.; Доценко Сергій МихайловичДокумент Проект стаціонарного дизельного двигуна внутрішнього згоряння потужністю 110 кВт з дослідженням роботи на суміші дизельного палива та соєвої олії(2020) Солодка, А. Ю.; Доценко Сергій МихайловичДокумент Підвищення техніко-економічних показників стаціонарного газового двигуна потужністю 600 кВт за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Двигун-прототип: 6ГЧН25/34(2020) Рижов, І. В.; Доценко Сергій МихайловичДокумент Підвищення надійності роботи газового двигуна потужністю 850 кВт за рахунок застосування покращеної системи охолодження поршня. Прототип – 6ЧН26/34(2021) Медлярський, Іван Сергійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаДокумент Дослідження технології зварювання вузлів трубної решітки теплообмінника з використанням автоматизованого комплексу(2021) Долгополов, Д. В.; Драган С. В.Кваліфікаційної роботи студента гр. 6121м Долгополова Данила Валерійовича. Тема роботи Дослідження технології зварювання вузлів трубної решітки теплообмінника з використанням автоматизованого комплексу. Робота спрямована на підвищення ефективності зварювальних робіт в атомній енергетиці. Мета роботи – дослідження технології автоматичного зварювання вузла «труба (заглушка)–трубна дошка» теплообмінника типу ПГВ-1000 з використанням автоматизованого комплексу У роботі вирішені наступні завдання: 1. Розроблено технологічні процеси зварювання вузлів теплообмінників стосовно до умов ЮУ АЕС з використанням автоматизованого комплексу. 2. Вибрана конструкція зварного вузла трубної решітки та оцінка якості зварних з’єднаннь. 3. Розрахунковим шляхом визначені параметри режиму автоматичного зварювання МІГ кільцевих швів при вварюванні ТОТ та заглушок у трубну дошку теплообмінника. 4. Визначені розрахунком параметри режиму зварювання забезпечують задовільне формування кільцевих швів з’єднання «ТОТ (заглушка)–трубна дошка». 5. Виконані металографічні дослідження технології автоматичного зварювання вузлів трубної решітки теплообмінників. 6. Виконана економічна оцінка технології зварювання вузлів теплообмінників з використанням автоматизованого комплексу. Робота складається з 6 розділів, містить 103 сторінок тексту, 47 рисунків, 16 таблиць та 22 використаних джерел інформації. Керівник роботи Драган Станіслав Володимирович