Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 100
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт по компресорним машинам(2008) Мошенцев, Юрій Леонідович; Борозенець, Володимир ГригоровичМетодичні вказівки містять методику випробувань в лабораторії кафедри ДВС поршневого, відцентрового та роторно-лопатевого компресорів. Виконання лабораторних робіт дає можливість студентам практичного ознайомлення з конструкцією і роботою типових допоміжних механізмів дизельних СЕУ; придбання практичних навичок в обслуговуванні і найпростіших дослідженнях названих механізмів; зіставлення теоретичних знань з результатами власних експериментальних досліджень. Призначені для виконання лабораторних робіт студентами усіх форм навчання за фахом 8.090210 Двигуни внутрішнього згоряння.Документ Конструкція і динаміка двигунів внутрішнього згоряння(2008) Наливайко, Василь Степанович; Ткаченко, Станіслав Григорович; Хоменко, Вікторія СтаніславівнаВ методичних вказівках викладені основні розділи програми курсу "Конструкція і динаміка двигунів внутрішнього згоряння", наводяться рекомендації щодо вивчення окремих тем, дається системний виклад основних питань, приводяться конструктивні схеми двигунів і деталей, що пояснюють суть конструкції. Крім цього, наприкінці кожного розділу наводяться контрольні питання, що дозволяють студенту зробити самооцінку ступеня освоєння матеріалу. Контрольні роботи дозволяють остаточно закріпити отримані знання. У заключній частині вказівок наводиться методика виконання курсового проекту по динаміці ДВЗ.Документ Проектування відцентрового насосу(2009) Мошенцев, Юрій Леонідович; Гогоренко, Олексій АнатолійовичМетодичні вказівки містять приклад розрахунку ступеня відцентрового насосу з циліндричними лопатями. Наведено спосіб розрахунку та побудови теоретичних профілів перетинів усіх елементів гідравлічного тракту насосу з трапецієвидною формою поперечного перетину спірального відводу. Методичні призначені для виконання розрахункових завдань, курсового та дипломного проектів, а також для самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання з дисциплін “Суднові допоміжні механізми”, “Агрегати ДВЗ” та “Нагнітачі”, спеціальностей 8.090210 і 8.090509.Документ Розрахунки охолоджувачів наддувочного повітря ДВЗ(2009) Мошенцев, Юрій Леонідович; Гогоренко, Олексій АнатолійовичМетодичні вказівки містять розгорнутий приклад виконання розрахункового завдання з дисциплін "Проектування апаратів та агрегатів ДВЗ" і "Застосування апаратів та агрегатів ДВЗ". Методичні вказівки призначені для виконання курсового та дипломного проектування студентів денної та заочної форм навчання зі спеціальності 8.090210 "Двигуни внутрішнього згорання".Документ Использование характеристик центробежных компрессоров при численном моделировании рабочего цикла комбинированных двигателей внутреннего сгорания(2011) Мошенцев, Ю. Л.; Минчев, Д. С.; Нагорный, А. В.; Дьяконов, А. С.Рассмотрена методика подготовки цифровых характеристик центробежных компрессоров, интегрированных в математическую модель рабочего цикла комбинированного двигателя внутреннего сгорания. Основной акцент сделан на особенностях расчета дополнительных линий постоянных оборотов и их экстрапо- ляции, осуществляемых на основании экспериментальных данных. Предлагаемая методика позволяет обеспечить непрерывное распределение параметров компрессора во всем диапазоне возможных режимов его работы, что необходимо для корректного моделирования основных характеристик двигателя.Документ Інформаційні основи систем автоматизованого проектування двигунів внутрішнього згоряння: планування та обробка результатів експерименту(2012) Мінчев Дмитро Степанович; Нагірний Антон ВікторовичНаведено докладну інформацію щодо засобів автоматизації досліджень процесів у двигунах внутрішнього згоряння. Логічно пов'язані проблеми планування експерименту, представлення результатів експерименту за допомогою регресійних рівнянь та визначення екстремумів дослідних функцій. Розглянуті відповідні алгоритми і надані рекомендації щодо їх реалізації в сучасних програмних середовищах. Призначено для студентів заочної та денної форми навчання при вивченні курсів "Інформаційні основи САПР ДВЗ", "Оптимізація режимів роботи двигунів внутрішнього згоряння", "Теоретичні основи оптимізації режимів роботи ДВЗ ".Документ Поліпшення екологічних характеристик дизельних двигунів за допомогою додавання водню до дизельного палива(2013) Тимошевський, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Шалапко, Д. О.Дослідження показали, що додавання водню до основного дизельного палива дозволяє зменшити питому ефективну витрату палива на 0,5…3%, збільшити потужність двигуна на 2…3% та покращити екологічні показники викидів вуглеводнів (СmНn) до 50%, а монооксиду вуглецю (СО2) – на 15…25%.Документ Вибір матеріалів при створенні активаторів для магнітної обробки палива(2013) Наливайко, В. С.; Маханько, О. В.; Авдюнін, Р. Ю.Розглянуто результати дослідження труб паливопроводів із різних матеріалів та різних форм поперечного перерізу.Документ Розрахунок наявного «час-перерізу» вільного випуску газів при золотниковому гідравлічнопневматичному керуванні роботою випускного клапану(2014) Наливайко, В.С.; Хворостина, С. М.Розглянута робота зі створення гідродинамічної моделі роботи випускного клапана.Документ Принципиальные схемы повышения эффективности двс при помощи добавок в основное топливо(2014) Тимошевский, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Шалапко, Д. О.Использование схемы подачи водорода с регулированием начального давления позволяет наиболее выгодно подобрать порцию водорода и обеспечит надежную и эффективную работу схемы.Документ Використання двигуна Стірлінга для утилізації теплоти відхідних газів автомобільного дизельного двигуна(2014) Мінчев, Д. С.; Нагірний, А. В.; Реппа, Д. В.В даній роботі розглядається питання доцільності застосування двигуна Стірлінга для утилізації енергії відхідних газів на прикладі силової установки вантажного автомобіля МАЗ-6430.Документ Дизелист Фирсов А. О. – его роль в создании танка Т-34(2014) Наливайко, В. С.О нелегкой судьбе неординарного человека, инженера-дизелиста Афанасия Осиповича Фирсова, стоявшего у истоков создания танка Т-34, а также принимавшего участие в зарождении дизелестроения в г. Николаеве.Документ Рациональное охлаждение наддувочного воздуха при работе двигателя 8ЧН 12/12 на частичных режимах(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Тягниядно, Б. А.В результате выполненных исследований получены следующие результаты: 1) подогрев воздуха в ресивере дизельного двигателя при его работе на стационарных режимах холостого хода, малых и средних нагрузок является нецелесообразным (при температуре наружного воздуха t0 > 15 °C), так как приводит к росту расхода топлива и выбросов оксидов азота при условии эффективного регулирования температуры мосла на входе в двигатель; 2) повышение температуры воздуха в ресивере двигателя приводит к снижению индикаторного к.п.д. цикла ηi, которое частично компенсируется повышением механического к.п.д. двигателя ηm вследствие уменьшения работы насосных ходов по причине сокращения расхода воздуха и увеличения соотношения ps/pt.Документ Поиск рациональной поверхности теплообмена для охладителей наддувочного воздуха ДВС(2014) Мошенцев, Ю. Л.; Гогоренко, А. А.; Минчев, Д. С.Методика обработки экспериментальных данных, предложенная авторами, основана на получении коэффициента теплоотдачи от воздуха расчетным путем через определение коэффициента теплопередачи как функции КПД теплообменника, для которого известна схема взаимного течения теплоносителей и особенность перемешивания воздушного потока в каждом поперечном сечении по его ходу.Документ Повышение динамических характеристик автомобильных дизельных двигателей(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Реппа, Д. В.Проведенные исследования показали, что использование программного комплекса Блиц-PRO позволяет выполнять достаточно адекватное моделирование режимов разгона автомобилей с механической трансмиссией.Документ Динамические характеристики автомобильного дизельного двигателя при различном регулировании турбокомпрессора(2014) Минчев, Д. С.; Мошенцев, Ю. Л.; Нагорный, А. В.; Реппа, Д. В.Проведенные исследования показали, что использование программного комплекса Блиц-PRO позволяет выполнять достаточно адекватное моделирование динамических характеристик автомобильных двигателей для режимов разгона автомобилей с механической трансмиссией. Показано, что при уровне давления наддувочного воздуха ps ≈ 2 кг/см2. применение VNT регулирования турбины турбокомпрессора позволяет существенно повысить динамические характеристики двигателя без опасности попадания компрессора в зону помпажа.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з отримання альтернативного палива для двигунів внутрішнього згоряння(2015) Митрофанов, Олександр Сергійович; Проскурін, Аркадій Юрійович; Познанський, Андрій СтаніславовичНаведено схему та опис експериментального стенда з отримання синтез-газу з біоетанолу. Викладено порядок виконання лабораторних робіт й обробки результатів. Призначені для студентів денної та заочної форм навчання при вивченні курсів "Палива, мастила та охолоджуючі рідини", "Застосування альтернативних палив у ДВЗ".Документ Эффективность энергетической установки на базе двигателя 1Ч 7,5/6 с термохимической утилизацией теплоты отходящих газов(2015) Тимошевский, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Проскурин, А. Ю.; Митрофанов, А. С.; Познанский, А. С.; Timoshevsky, B. G.; Tkach, M. R.; Proskurin, A. Y.; Mitrofanov, A. S.; Poznansky, A. S.Представлені результати чисельних досліджень параметрів роботи енергетичної установки на базі поршневого двигуна 1Ч 7,5/6 з термохімічною утилізацією теплоти відпрацьованих газів. Визначено параметри роботи двигуна залежно від режиму навантаження при роботі по навантажувальній характеристиці на етанолі і синтез-газах, отриманих з реакції розкладання і паровою конверсією. Встановлено, що для ДВЗ 1Ч 7,5/6, що працює на етанолі застосування ТХУ теплоти відпрацьованих газів ефективно при конверсії етанолу з реакції розкладання. Зниження витрати етанолу досягається при ступенях конверсії – 95...100 % і становить 6...26 г/(кВт∙год) (1,0...5,4 %). Визначено, що раціональний температурний напір на вході в термохімічний реактор лежить в діапазоні 20…160 °С. Частка теплоти відпрацьованих газів, яку необхідно утилізувати змінюється в межах 38…44 %.Документ Характеристики процесса сгорания двигателя 2Ч 7,2/6 с добавками до 65 % синтез-газа к бензину(2015) Тимошевский, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Познанский, А. С.; Митрофанов, А. С.; Проскурин, А. Ю.; Timoshevsky, B. G.; Tkach, M. R.; Poznansky, A. S.; Mitrofanov, A. S.; Proskurin, A.Y.Представлені результати досліджень роботи двигуна 2Ч 7,2/6 з іскровим запалюванням та зовнішнім сумішоутворенням при роботі на бензині з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми при роботі по навантажувальної характеристиці при добавках синтез-газу – 25–64 %. Запропоновано залежності для визначення значень показника згоряння m і тривалості згоряння φz при коефіцієнті надлишку повітря 1,1...1,22.Документ Методичні вказівки до випробування двигунів 2Ч 7,2/6 та 6ЧН 12/14 за навантажувальною характеристикою(2015) Митрофанов, Олександр Сергійович; Проскурін, Аркадій Юрійович; Познанський, Андрій СтаніславовичНаведено схеми та опис експериментальних стендів і двигунів. Викладено порядок виконання лабораторних робіт й обробки результатів. Призначені для студентів денної та заочної форм навчання при вивченні курсів "Теорія ДВЗ", "Теорія робочих процесів ДВЗ", "Суднові двигуни внутрішнього згоряння".