Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра енергетичного машинобудування (ЕМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 195
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення математичної моделі розрахунку робочого процесу газових двигунів з врахуванням особливостей газоподібних палив(2010) Литвин, С. М.; Швець, І. А.; Litvin, S. M.; Shvets, I. A.Розглянуто питання вдосконалення математичної моделі розрахунку робочого процесу газових двигунів, за рахунок обліку складу та фізико-хімічних властивостей газових палив.Документ Визначення основних параметрів хвильових процесів при роботі електромеханічного актуатору подачі палива(2013) Швець, І. А.В статті описано причини появи та можливі наслідки від дії хвильових процесів отриманих внаслідок короткочасного дроселювання газу під час роботи електромеханічного актуатору подачі газового палива. Представлено математичні залежності що описують параметри газового потоку та хвильових процесів для даного пристрою. Оцінено вплив зазначених процесів на роботу пристрою взагалі.Документ Собственные колебания конструктивно неоднородных многослойных ортотропных цилиндрических оболочек из композиционных материалов(2017) Каиров, А. С.; Власов, О. И.; Латанская, Л. А.; Kairov, A. S.; Vlasov, O. I.; Latanskaya, L. A.Досліджено вільні коливання пружних багатошарових ортотропних циліндричних оболонок обертання з приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель коливань, що враховує структурну неоднорідність оболонки. Задача розв’язується в лінійній постановці методом Рітца. Наведено результати розрахунку власних частот і форм вільних коливань оболонкової системи. Виконано порівняння отриманих даних з чисельними результатами для аналогічних задач.Документ Напряженно-деформированное состояние конструктивно неоднородных многослойных ортотропных оболочек при вынужденных колебаниях(2017) Власов, О. И.; Каиров, А. С.; Каиров, В. А.; Vlasov, O. I.; Kairov, O. S.; Kairov, V. O.Розглянуто задача дослідження вимушених коливань багатошарових ортотропних циліндричних оболонок з приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель напружено-деформованого стану оболонкової системи, яка враховує структурну неоднорідність композиту. Наведено результати розрахунку амплітуд вимушених коливань оболонки і напружень, викликаних впливом нормальної рівномірно розподіленої збуджуючої сили, що змінюється за гармонійним законом.Документ Use of refined finite element models for solving the contact thermoalasticity problem of gas turbine rotors(2018) Kairov, Aleksey; Morgun, Sergey; Каіров, О. С.; Моргун, С. О.Розроблена уточнена математична модель роторів газотурбінних двигунів з використанням тривимірних скінченних елементів криволінійної форми. Всі розрахунки виконані для роторів, що дуже поширені в енергетичному машино- та суднобудуванні. Деталі такого типу мають конструктивну неоднорідність, яку навряд чи можна було б правильно пояснити, використовуючи добре відомі скінченні елементи та їхні функції форми. З іншого боку, математична модель повинна бути максимально простою з метою її широкого використання в процесі проектування ротора. Тому була розроблена нова уточнена скінченноелементна математична модель, що складається з тривимірних криволінійних скінченних елементів типу гексаедр. Вона використовувалась для розрахунку поля переміщень, викликаного комплексним впливом теплового потоку, і контактного навантаження в місцях з'єднання елементів ротора. Такий підхід дає можливість описати весь ротор як суперпозицію розроблених криволінійних моделей скінченних елементів і зробити процес розрахунку більш правильним і компактним. Для вирішення поставленого завдання була складена система матричних рівнянь. Вона грунтується на використанні залежностей енергетичного балансу під час механічної контактної взаємодії елементів ротора, а також теплового балансу у разі впливу нестаціонарного теплового потоку. Під час створення чисельного алгоритму розв’язання поставленої задачі використовувалося пряме розкладання Холецького. Для додання розв’язку більшої компактності застосовувалася схема Шермана. Всі розрахунки полів переміщень і температур проведені для двох широко поширених типів з'єднань, які використовуються для створення таких роторів, а саме: з'єднань з зазором та натягом.Документ Free Vibrations of Multilayered Orthotropic Ribbed Cylindrical Shells With Attached Solid Bodies(2018) Kairov, A. S.; Vlasov, O. I.Документ Собственные колебания ребристых цилиндрических оболочек с отверстиями(2019) Каиров, А. С.; Латанская, Л. А.; Каиров, В. А.; Kairov, A. S.; Latanskaya, L. A.; Kairov, V. A.Розглянуто вільні коливання підкріплених ребрами циліндричних оболонок з отворами та приєднаними твердими тілами. Розроблена уточнена математична модель коливань, що враховує конструктивну неоднорідність оболонкової системи. Задача розв’язується в лінійній постановці методом скінченних елементів з урахуванням дискретного розміщення ребер. Наведено результати числового дослідження власних частот і форм коливань. Отримано залежності впливу отворів, підкріплюючих ребер і приєднаних твердих тіл на амплітудночастотні характеристики оболонок. Виконано порівняльний аналіз отриманих числових результатів з відомими розв’язками.Документ Floating plastic waste processing, artificial diesel fuel production, storage and offloading(2019) Tkach, Mychaylo; Tymoshevskyy, Borys; Halynkin, Yurii; Proskurin, Arkadii; Dotsenko, SerhiiДокумент Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни "Технологія обробки спеціальних деталей"(2019) Каіров, Олексій Сергійович; Ошовський, Віктор ЯковичВ методичних вказівках приведені нормативні і науково-методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи з дисципліни "Технологія обробки спеціальних деталей" для студентів-здобувачів ступеню освіти "Магістр" за освітньою програмою "Технології енергетичного машинобудування" спеціальності 131 – "Прикладна механіка". Методичні вказівки призначені для ознайомлення студентів зі структурою, змістом та методикою виконання і оформлення курсової роботи. Приведені рекомендації дозволять студентам на основі знань і умінь, отриманих при вивченні фахових дисципліни та відповідних науково-методичних і довідникових джерел, придбати практичні навички з проектування технологічних процесів виготовлення деталей машин спеціального призначення.Документ Improving the efficiency of a gas-fueled ship power plant using a Waste Heat Recovery metal hydride system(2019) Cherednichenko, Oleksandr; Tkach, Mykhaylo; Timoshevskiy, Boris; Havrysh, Valerii; Dotsenko, SerhiiДокумент Підвищення ефективності головного суднового газового двигуна потужністю 5600 кВт за рахунок удосконалення системи запалювання(2020) Бєлов, Ростислав Родіонович; Проскурін Аркадій ЮрійовичДокумент Підвищення техніко-економічних показників 4-тактного дизельного двигуна потужністю 2940 кВт для магістрального тепловозу за рахунок вдосконалення системи повітропостачання(2020) Мірошник, М. Д.; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26(2020) Бурлаченко, Василь Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності стаціонарної електростанції, потужністю 1300 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 12ЧН 26/26» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійності роботи дизельного двигуна потужністю 2416 кВт для лоцманського катера за рахунок вдосконалення системи охолодження(2020) Кумарянський, О. М.; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950 кВт, що працює на паливній емульсії. Двигун-прототип: 6ЧН26/34(2020) Данильчук, Олексій Володимирович; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 950кВт, що працює на паливній емульсії». Приведений опис конструкції двигуна - прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, проведений аналіз паливних систем ДВЗ, обґрунтовано рішення по вдосконаленню паливної системи дизеля-прототипу, яка передбачає застосовування рослинної олії у вигляді водопаливної емульсії і її попередній підігрів та застосування форсунки з покращеною конструкцією розпилювача. В графічній частині роботи виконані складальне креслення двигуна, форсунки, принципова схема паливної системи, робоче креслення розпилювача, індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.Документ Розробка, виготовлення та монтаж системи охолодження для навантажувального пристрою дизеля Кентавр (1Ч8,2/6,8) потужністю 4,5 кВт Двигун-прототип – 1Ч8,2/6,8(2020) Манза, О. І.; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28(2020) Дзюбенко, Анатолій Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності електростанції, потужністю 1200 кВт, за рахунок вдосконалення газоповітряного змішувача. Прототип 8ЧН 22/28.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано рішення щодо переводу даного двигуна з дизельного палива на газове. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Экспериментальное исследование резонансных колебаний неоднородных цилиндрических оболочек с отверстиями методом голографической интерферометрии(2020) Каиров, А. С.; Латанская, Л. А.; Каиров, В. А.; Kairov, A. S.; Latanskaya, L. A.; Kairov, V. A.Наведено результати експериментальних досліджень частот і форм власних коливань неоднорідних циліндричних оболонок з отворами. Дослідження виконані методом голографічної інтерферометрії. Встановлено вплив отворів та інших конструктивних особливостей на основні динамічні характеристики оболонок. Описана методика проведення експерименту. Експериментальні дані порівнюються з числовими результатами, отриманими методом скінченних елементів.Документ Підвищення ефективності допоміжного судового двигуна, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34(2020) Бульба, Олексій Сергійович; Швець Ігор АнатолійовичКваліфікаційну роботу виконано відповідно до теми: «Підвищення ефективності допоміжного дизель-генератора, потужністю 615 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 25/34.» Приведено опис проектованої силової установки та розглянуто особливості будови та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми, визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Запропоновано конструкторське рішення щодо застосування на проектованому двигуні акумуляторної системи подачі палива. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Визначено рівень шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 540 кВт за рахунок застосування теплообмінника утилізаційного водогрійного. Двигун-прототип: 6ЧН25/34(2020) Очеретнюк, А. В.; Грабовенко Олександр ІвановичВ кваліфікаційній роботі «Підвищення ефективності роботи стаціонарного дизельного двигуна потужністю 540 кВт за рахунок застосування теплообмінника утилізаційного водогрійного» приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу, теплового балансу та динаміки двигуна, приведене обґрунтування розробленої конструкції ТУВ, виконаний тепловий розрахунок та розрахунок на міцність його основних деталей. Також розроблені заходи з охорони праці і захисту навколишнього середовища. В графічній частині роботи приведений план приміщення електростанції, креслення дизеля 6ЧН25/34 та складальні креслення ТУВ і його корпусу, робоче креслення дошки трубної та індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють в КШМ.