2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "carbon intensity indicator (CII)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Альтернативні рішення покращення індексу енергоефективності існуючих суден (EEXI) та індикатору інтенсивності вуглецю (CII) на суднах торгівельного флоту(2022) Жук, О. О.; Zhuk, Oleh O.Наш світ змінюється, ми більше зосереджуємось на «чистій енергії» для боротьби з глобальним потеплінням. Галузі змінюють свою думку та філософію. Електростанції в Західній Європі, США, на Далекому та Близькому Сході повільно переходять на альтернативні джерела палива, такі як: природний газ – метан. Сучасне суднобудівна індустрія також змінюється. Починають використовувати водень, метан, метанол, аміак, енергія сонця для виробництва електроенергії замість рідкого палива, щоб зменшити викиди CO2, NOx, SOx. Мета – у статті пропонується розглянути комплексний пакет силових рішень, які допомагають на шляху до декарбонізації та альтернативи, за допомогою яких судновласники можуть покращити свій EEXI без зниження швидкості плавання. Наукова новизна та практична значимість полягає в тому, що доставка вантажів морем відіграє вирішальну роль у світовій економіці, 90% світової торгівлі транспортується морем. Щоб пом’якшити екологічний вплив судноплавства, міжнародна морська організація (IMO) прийняла стратегії, спрямовані на скорочення шкідливих викидів в атмосферу від судноплавства на 50% до 2050 року порівняно з рівнем 2008 року. Щоб відповідати меті IMO, потрібні зміни в дизайні судна та виробництві електроенергії. Однак головна проблема – це паливо. Весь сучасний флот починає використовувати двопаливні двохтактні або чотирьохтактні двигуни, які можуть працювати на альтернативних джерелах палива. Сучасні балкери, контейнери, портові та океанські буксири будують з установками, які працюють на природному газу, та ведуться розробки установ на інших альтернативних джерелах палива. Багато сучасних суден модифікуються, щоб відповідати сучасним вимогам. Судновласники прагнуть підвищити паливну економічність та зменшити кількість шкідливих викидів зі своїх суден, бо це впливає на їхню репутацію та можливість здобути вигідний, довгостроковий контракт.