Кафедра мовної підготовки (МП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра мовної підготовки (МП) за Назва
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Acquisition of foreign language lexical competence in maritime engineering(United Kingdom, 2025) Ovsyanko Ganna ValeriivnaДокумент The importance of listening skills for students of higher educational non-linguistic institutions(НУК, 2024) Ovsyanko G. V.; Овсянко Г. В.Тези присвячено дослідженню ролі аудіювання при вивченні іноземної мови студентами вищих немовних закладів на прикладі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Наголошено на необхідності розуміння викладачем ролі аудіювання, умінні правильно обирати матеріали для інтенсифікації учбового процесу. Наведено ресурси для аудіювання та алгоритм їх використання для заохочення студентів до вивчення іноземної мови.Документ The integration of military terminology in learning English(2025) Ponomarenko N. M.; Smuhliakova M. K.Глобальні зміни у сфері безпеки та зростаючий попит на спеціалізовані мовні навички зумовлюють необхідність включення військової термінології до програми викладання англійської мови як іноземної. Оскільки військовий дискурс став важливою частиною суспільних дискусій, дипломатичної взаємодії та висвітлення у засобах масової інформації, тривала російсько-українська війна виявила потребу в його розумінні як для військовослужбовців, так і для пересічних громадян. Попри це, систематизовані методи викладання військової термінології часто відсутні у навчальних програмах з англійської мови, особливо у невійськових закладах. Як наслідок, студенти засвоюють такі терміни фрагментарно, а не через кероване навчання. Традиційні методи викладання іноземної мови не можуть забезпечити достатню підготовку студентів до ефективного застосування військової термінології в реальних умовах, таких як кризові комунікації, аналіз ЗМІ та міжнародне співробітництво у сфері безпеки. У статті розглядаються освітні підходи до впровадження військової термінології на заняттях з англійської мови як іноземної. Огляд сучасних досліджень демонструє, що навчання на основі завдань, корпусний аналіз і методи перекладу сприяють кращому засвоєнню військової лексики студентами. Дослідження свідчать, що систематизоване навчання у професійних військових середовищах забезпечує вимірні покращення мовної компетентності. Крім того, вивчення соціальної функції військової термінології підтверджує, що її включення до навчальних курсів EFL не лише сприяє оволодінню мовою, а й готує студентів до участі в сучасному безпековому дискурсі. Використання газетних статей про війни та конфлікти є ефективним методом викладання військової термінології, оскільки вони пропонують реальний, насичений контекстом зміст. Студенти можуть ефективно використовувати військову лексику, виконуючи такі вправи, як класифікація слів, аналіз заголовків, перефразування, дискусії та вправи на переклад. Заохочуючи як розуміння, так і практичне використання лексики, ці методи сприяють правильному використанню військової термінології як в академічному, так і в професійному контекстах.